Försök packa ditt liv i två väskor....

Och tala sen om för mig att du inte pendlat mellan förbannad och tårar hela tiden! Skitsnack säger jag isåfall! Känns som mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst... Men hallå... Jag har varit hemma i 2,5 månader, kom hit med 2 par skor och åker tillbaka med 7 par??? Hur fan tänkte jag då? För att inte tala om alla kläder jag shoppat... Och schampon för över en tusenlapp (tro det eller ej, allt finns inte i LA!). Sen har vi minst 5 kg godis till Sammy, har aldrig haft så roligt! Tänk att få tokshoppa godis men inte oroa sig för att bli fet, heaven!!! I vilket fall som helst, lite mer än 2 månader här hemma resulterade i så jäkla mycket prylar att det är ett skämt... MEN, tror att jag lyckades få ner det utan att dom ska skälla på mig på flygplatsen. Att ryggen kommer gå av efter att jag släpat på det som inte gick ner, det får bli ett senare problem...
Idag har jag organiserat min packning och bokat shutteln som ska ta mig från LAX till Meghan. Går inte ens att beskriva hur perfekt det känns att allt är som vanligt! Att organisera mina tripper till Meghan är alltid ett projekt eftersom jag bor i OC och hon bor i Studio City. Ca 45 min med bil men allt från 2-3 timmar kommunalt. Deras kommunikationer är inte riktigt lika smärtfria som våra, om man säger så.. Haha!
Imorgon är det sista rycket. Träffa alla och kanske dricka några glas vin på kvällen. Tänkte inte gå och lägga mig ändå, lyfter tidigt torsdag morgon och kommer ändå få ställa om dygnet när jag kommer dit så ingen mening.
Bara hoppas att jag lyckas få med mig mitt liv på det där planet också...

Kommentarer
Postat av: Michan

Jag ska se till att få ett jävla ordentligt jobb, spara ALLA pengar så kommer jag och Sara och festar järnet med dig i LA. HA det toppen älskling. Puss

2010-08-18 @ 14:50:40
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0